Przejdź do treści
logo-3

Prelegenci

Poznaj Ekspertów, którzy wystąpią podczas konferencji

+
Managerów
+
Naukowców
+
Wystawców
Wykładów

KONFERENCJA INNOWACJE W LOGISTYCE I PRODUKCJI

Damian Bakiera

Damian Bakiera

Product manager –  SICK Sp. z o.o. zaawansowanych rozwiązań systemowych dla branży logistycznej. Ponad 10 lat doświadczenia w automatyzacji zakładów przemysłowych, z czego ostatnie 6 lat poświęcone usprawnianiu i optymalizacji procesów logistycznych. Wiedzę na temat systemów skanująco-mierząco-ważących zdobywał na licznych projektach w najdalszych zakątkach świata.

Piotr Bącała

Menedżer ds. robotów mobilnych, ASTOR. Przygodę z firmą ASTOR rozpoczął w 2015 roku. W tym czasie od klasycznej robotyzacji procesów przeszedł do obszaru optymalizacji transportu wykorzystując autonomiczne roboty mobilne. Zna je z każdej strony dzięki pracy z klientem nad realizacją celów, dobieraniem odpowiedniej technologii, a także pomocy w uruchamianiu aplikacji w przedsiębiorstwach. 

Aktualnie zajmuje się rozwojem sprzedaży rozwiązań opartych na robotach AMR, w ramach działu Intralogistyki, co pozwala na mieszanie systemów mobilnych z klasycznymi dostarczając idealnie to czego klient potrzebuje.

Rafał Wojciech Bernatek

Trener EY Academy of Business. W 2004 roku ukończył studia na Wydziale Inżynierii Chemicznej i Procesowej oraz Centrum Pedagogiki i Psychologii Politechniki Krakowskiej. Jest również absolwentem Wyższej Szkoły Bankowej, kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Akademii Profesjonalnego Coacha. Posiada certyfikaty Lean Six Sigma Black Belt, Lean Implementer, Kepner Tregoe Practitioner oraz ICC Coach Level. 

Pracował w międzynarodowych koncernach z branży FMCG, Automotive Experience oraz EY Business Advisory. Specjalizuje się w obszarach związanych z zarządzaniem operacyjnym, metodologicznym rozwiązywaniem problemów, ciągłym doskonaleniem, metodykami zwinnymi i zarządzaniem procesowym, przywództwem oraz coachingiem. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające nabyte kompetencje (Agile, Lean, TPS, TQM, Six Sigma, Coaching, K-T, 40+…). Twierdzi, że certyfikaty to miły dodatek do praktycznej wiedzy, którą wykorzystuje w codziennych działaniach projektowych, podnosząc efektywność procesów firm i osób z nim współpracujących.

Piotr Bogucki

Dyrektor Techniczny – Lean Technology Poland, odpowiedzialny za wdrażanie nowoczesnych technologii. Od blisko 20 lat pomaga zakładom produkcyjnym w projektach związanych z optymalizacją transportu wewnętrznego, ergonomią pracy itd. 

Odpowiedzialny za wdrożenie tysięcy projektów m.in. linie montażowe, roboty AGV, systemy lokalizacji, systemy wspierające kompletację. Współpraca zarówno z dużymi międzynarodowymi koncernami jak i małymi lokalnymi firmami, głównie z obszaru motoryzacji, AGD, lotnictwa i elektroniki.

Jonasz Borowski

Obecnie Dyrektor działu RFID w firmie PPU COMEX Sp. z o.o. Pasjonat technologii RFID w praktycznych zastosowaniach. Poprzednio lider projektu 100% RFID w sieci Decathlon Polska.

Šimon Chudoba

Šimon Chudoba has been active in the field of increasing productivity in industry, the Internet of Things and wireless technologies since 2006. After 7 years in productivity consulting he built the IQRF Alliance from the ground up, which today has more than 100 members. Currently, Šimon consults RTLS projects of top manufacturing companies and successfully develops the partner network of Sewio Networks in Central Europe and the United Kingdom, where he lived with his wife and three children for 2 years.

MACIEJ GAWRONSKI

Maciej Gawroński

Ponad 25 letnie doświadczenie w działaniu sieci handlowych FMCG zdobyte przy pracy na różnych stanowiskach i różnych obszarach gospodarczych :
1. operacyjnych bezpośredni nadzór nad sklepami; JM Polska – „Biedronka”
2.dział zakupów zarządzanie asortymentem oraz tworzenie własnych marek; JM Polska – „Biedronka”
3. logistyka – zarządzanie i tworzenie nowych DC ; JM Portugal – „PingoDoce”
4. zarządzaniem rozwojem sieci Dyrektor Operacyjny; JM Polska – „Biedronka”

5. Chef Supply Chain Officer (CSCO) Holdingu; “Fozzy” Ukraine
6. Head of Logistic; “Help Ukraine – Foundation” Co pozwoliło zebrać unikalne doświadczenie szukania rozwiązań poprzez patrzenie z perspektyw różnych działów firmy

Tomasz Hanzel

· Dyrektor Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki – jednostki pełniącej rolę Instytucji Pośredniczącej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 oraz Funduszy Europejskich dla Opolskiego na lata 2021 – 2027.
· Członek Komitetu Monitorującego Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.

 

· Członek Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy, Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. Uczenia się Przez Całe Życie, Forum Biznesu Uniwersytetu Opolskiego, Rady Biznesu przy Wydziale Ekonomii i Zarządzania Politechniki Opolskiej.

· Zaangażowany w programowanie i wdrażanie funduszy strukturalnych w Polsce od 2004 roku. Odpowiedzialny m.in. za kwestie programowania, negocjacji z KE oraz Rządem, zarządzania, naborów wniosków, rozliczania, kontroli projektów.

· W latach 2010 – 2021 pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Koordynacji Programów Operacyjnych UMWO.

· Absolwent Wydziału Budownictwa na Politechnice Opolskiej, a także studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, audytu i kontroli na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz MBA Project Management & Leadership w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. 

Jakub Kocjan

Specjalizacja Lean Manaegment. Absolwent kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Politechnice Śląskiej. Ukończył studia podyplomowe „Akademia Lean Lidera – Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jego przygoda z Lean rozpoczęła się wraz z podjęciem pierwszej pracy w przemyśle samochodowym. Posiada certyfikaty Lean Implementer i Six Sigma.  

Od kilku lat rozwija LeanCenter.pl – największy polski serwis internetowy poświęcony tematyce ciągłego doskonalenia. Wykładowca Politechniki Śląskiej (Lean Manufacturing). Autor gry warsztatowej Koromo.

Mateusz Kujawiński

Dyrektor do spraw rozwoju produktu i współzałożyciel firmy Hetbot, która opracowała zaawansowany i zunifikowany system zasilania robotów mobilnych zmniejszający ich przestoje nawet o 65%. Od 2014 roku związany z branżą robotyki, jego wizją jest zwiększenie efektywności i modularyzacja robotów mobilnych. Laureat licznych międzynarodowych konkursów robotycznych.

Rozwiązania Hetbot są zintegrowane z autorską gamą robotów AMR firmy, jednak we współpracy z klientem może być również zintegrowane z dostępnymi rynkowo rozwiązaniami w zakresie robotów AMR, AGV i innych platform mobilnych. Pojedyncza ładowarka może wspierać do 120 robotów, zmniejszając ilość punktów ładowania w zakładzie, a modułowa konstrukcja systemu pozwala na dostosowanie jego możliwości do potrzeb konkretnej aplikacji. Oprogramowanie zarządzające systemem planuje podjazdy robotów do ładowarki tak, aby roboty nie kolejkowały się, a jednocześnie żaden robot nie uległ rozładowaniu.

Rozwiązania Hetbot zwiększą wydajność robotów AMR Dostępne rynkowo roboty typu AMR/AGV tracą nawet 40% czasu pracy na ładowanie. Hetbot dostarcza zaawansowane systemy zarządzania energią dla flot robotów mobilnych, dzięki którym przestoje robota zniwelowane są do minimum, a sprawność pojedynczej platformy może wzrosnąć do nawet 98%.


Tomasz Markowski

Konsultant, manager oraz wykonawca szeregu projektów badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych z obszaru technik automatycznej identyfikacji, sieci sensorycznych, IoT oraz cyfryzacji. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja, kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych w Centrum Logistyki i Nowoczesnych Technologii Sieci Badawczej Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego. 

Członek Zarządu spółek VAYASENS oraz ULTAR komercjalizujących wyniki badań naukowych. Pracownik naukowy, współautor publikacji oraz patentów z zakresu technologii automatycznej identyfikacji oraz cyfryzacji.

Marcin Mikusek

Commodity Manager w dziale Operational Procurement, Incora, doktor nauk humanistycznych, nauczyciel akademicki MWSL we Wrocławiu. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Na co dzień zaangażowany w procesy zakupowe i zarządzanie projektami usprawniającymi koordynację między systemami ERP. Związany z szeroko rozumianą logistyką od 8 lat.

JacekSerdeczny

Sylwester Nowicki

Sales Manager i Senior Business Consultant WMS z 8-letnim stażem w Logifact-Systems.  Odpowiedzialny za sprzedaż kilkudziesięciu projektów wdrożeniowych systemu logifact®WMS. Od wielu lat kieruje się zasadą, że tylko poprzez wysokie kompetencje merytoryczne oraz podejście doradcze, można osiągnąć najwyższą jakość w dostarczaniu usług Klientom. Zaangażowany również akademicko – prowadzi wykłady oraz warsztaty z zarządzania logistyką magazynową w ramach współpracy z Uczelnią SGGW.

logifact®WMS to zaawansowany, rozbudowany i stale rozwijany, nowoczesny system zarządzania magazynem zapewniający obsługę ogółu procesów logistycznych przebiegających w magazynach różnego typu: dystrybucyjnych i produkcyjnych, niskiego i wysokiego składowania, manualnych i zautomatyzowanych. Został już ponad 170-krotnie z powodzeniem wdrożony w magazynach w kraju i jest jednym z najczęściej wybieranych systemów WMS na rynku w Polsce.

Agata Orłowska-Kaźmir

Agata Orłowska-Kaźmir

ASPEKT SP. Z O.O Doświadczony manager sprzedaży. Swoją przygodę z branżą logistyczną rozpoczęła w 2008 roku. Zajmuje się sprzedażą usług i produktów, a jej głównym obszarem zainteresowań są rozwiązania AutoID oraz systemy zarządzania magazynem.

Podążaj za najnowocześniejszymi rozwiązaniami, które są w stanie zastąpić ręczne skanowanie i wyeliminować błędy. Technologia automatycznego skanowania i odczytu w procesach logistycznych pozwala na śledzenie ruchu materiałów, produktów i opakowań wraz z pełnym wglądem w ich historię, ale także umożliwia skrócenie czasu załadunku. Rozwiązania te pozwalają zwiększyć efektywność kosztową procesów w magazynie i na produkcji. Podczas prezentacji dowiesz się m.in.:
● Jakie możliwości dają automatyczne bramki skanujące
● Czy to drogie rozwiązanie i dlaczego warto je mieć
● Poznasz przykłady zastosowania bramek
● Poznasz technologie, stosowane w ramach identyfikacji towarów/osób
● Poznasz fakty i mity związane z bramkami

Witold Parzonka

Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Od wielu lat kieruje projektami usprawniającymi procesy w firmach produkcyjnych oraz logistycznych. Projekty te łączą wyzwania programistyczne z innowacjami sprzętowymi. W przeszłości tworzył europejską sieć firm dostarczających rozwiązania w zakresie zabezpieczenia zasilania.

Konrad Potomski

Konrad Potomski

CEO i współwłaściciel  Loop Store. Pomysłodawca i współautor Magazynu BOXSS. Od 2010 rozwija rozwiązania self-storage, a od 2017 zajmuje się rozwiązaniami logistycznymi min. magazynem BOXSS.

"Tworząc BOXSS przyświecał nam prosty cel: stworzyć alternatywę dla istniejących rozwiązań (np. miniload, LinLifty, Rotomaty itp), która będzie łatwa w produkcji przez co szubko dostępna do wdrożenia u klienta oraz jednocześnie łatwo skalowalna tak żeby można było zacząć od małego magazynu i bardzo łatwo go rozbudowywać w przyszłości."

Sławek Skarbecki

Sławomir Skarbecki

CEO i założyciel LUCA Logistic Solutions. Expert w dziedzinie kompletacji zamówień i sterowań przepływem materiałów (material flow systems). Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Autor wielu specialistycznych systemów Pick-by-XXX. Pomysłodawca i twórca oprogramowania systemowego LUCA-Server, będącego profesjonalną platformą systemów LUCA. Od 1990 roku aktywny udział w rozwoju Pick-by-Light w Niemczech i Europie.
Motto: „Technika jest tylko dodatkiem do dobrych pomysłów”

Wojciech Sobczyk

Absolwent Politechniki Śląskiej. Od blisko 20 lat związany z sektorem automotive. Obecnie pełni rolę Kierownika ds. Ciągłego Doskonalenia w Brembo Poland Sp. z o.o., w funkcji centralnej. Jako członek zespołu Centralnego Production System jest odpowiedzialny za tworzenie oraz wdrażanie systemu Brembo World Class Manufacturing w całej Grupie Brembo. Jest praktykiem zarządzania i organizacji przepływów logistycznych oraz metod i narzędzi Lean Manufacturing (min. VSM, SMED, AM/PM, Problem Solving, Kaizen, Kanban, 5S, JIT/JIS, Push/Pull, Muri/Mura/Muda, 4M).

piotr stasiak

Piotr Stasiak

Dyrektor Zarządzający ELCAR
Menadżer związany z branżą nowych technologii. W latach 2019-2021 Head of Marketing w ELCAR GPS. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Grupie ELCAR, w obszarze odpowiedzialnym za kontakty z kluczowymi klientami, wprowadzanie nowych usług oraz integracje technologiczne.

W latach 2015-2020 dyrektor zarządzający agencji komunikacji Buzzgrow, odpowiedzialny za główne procesy (sprzedaż, prowadzenie projektów, procesy rekrutacji, wdrożenia technologiczne).
W latach 2000-2015 dziennikarz, redaktor, menadżer nowych mediów.
Pisał o technologiach i gospodarce m.in. w Polityce, Newsweeku, Onecie. W wolnym czasie fanatycznie czyta.

 

Mariusz Szewczyk

Dyrektor Techniczny w firmie EnergyOn Sp. z o.o. Sp.K. od ponad 20 lat związany z
rynkiem baterii. Jako pierwszy wprowadzał w 2012 roku baterie litowo-jonowe na polski rynek intralogistyki. Posiada szerokie doświadczenie w sferze systemów zasilania i podtrzymania energii. Od wielu lat wdraża innowacyjne systemy zasilania jak również nowoczesne układy regulacji zużycia energii pozwalające na ograniczenie pików poboru energii z sieci. 

Autor wielu publikacji z zakresu ładowania baterii do wózków widłowych, budowy wyposażania akumulatorowni i innych związanych z rynkiem intra logistyki. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Techniki Magazynowej PSTM.

Mariusz Śliwa

Senior Account Manager Honeywell HCE. W Honeywell od marca 2022 roku, w roli Senior Account Managera w zakresie oprogramowania dla obszaru AutoID, w tym rozwiązań głosowych. Na codzień bierze udział w procesie sprzedaży rozwiązań do klientów końcowych, współpracując z dedykowaną grupą certyfikowanych przez Honeywell partnerów. 

 

Wcześniej związany ze sprzedażą rozwiązań IT do klientów międzynarodowych i strategicznych, m.in. z obszaru produkcji i logistyki.

Joanna Wojtczak

Joanna Wojtczak

Opiekun i doradca klienta biznesowego z wieloletnim doświadczeniem. W firmie Notinote aktywnie rozwija sieć sprzedaży, budując relacje z wiodącymi dystrybutorami sprzętu w branżach powiązanych z usługami lokalizacji. Posiada również duże doświadczenie w tworzeniu dedykowanych usług integrujących m.in sprzęt, aplikacje mobilne oraz rozwiązania chmurowe. Dzięki niemu korzystając z takich rozwiązań technicznych jak lokalizacja GPS, analiza ruchu, technologie low power pomaga klientom efektywnie zarządzać procesami oraz zasobami.

Ada Wiśniewska

Country Manager w firmie ProGlove, produkującej najmniejsze i najlżejsze skanery ubieralne na rynku. Ada jest  absolwentką Wydziału Ekonomii UG o specjalności Transport i Logistyka oraz University of West London.  Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie łancucha dostaw. Spędziła 10 lat w Wielkiej Brytanii pracując m.in. dla Amazon, Virgin i Hutchison 3G. Od powrotu do kraju pomaga usprawniać procesy i zwiększyć efektywność oraz produktywności firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych.

KONFERENCJA WSPÓŁPRACA NAUKA – BIZNES

Robert Barski

dr inż. Robert Barski, od 1990 roku pracownik dydaktyczno-naukowy początkowo w Wyższej Szkole Inżynierskiej, później w Politechnice Zielonogórskiej w Zielonej Górze a obecnie adiunkt na Wydziale Technicznym Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. W latach 2006-2015 Dyrektor Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.  Absolwent programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego „TOP 500 Innovators”. Absolwent programu stażowego realizowanego na Stanford University. 

Członek zespołu ekspertów ds. wspierania rozwoju systemu zarządzania innowacjami w województwie lubuskim oraz zespołu realizującego porozumienie wsprawie utworzenia Lubuskiego Parku badawczo-wdrożeniowego technologii energetycznych Eko-Energia. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów i książek z zakresu budowy i eksploatacji maszyn, elektromobilności oraz przedsiębiorczości. Wykonawca ponad kilkunastu projektów realizowanych w ramach prac statutowych oraz w ramach programów NCBR, PARP itp. Zainteresowania badawczo-naukowe: przedsiębiorczość akademicka, ekologiczne aspekty stosowania silników spalinowych, metody pomiaru i ograniczania toksyczności silników spalinowych. prowadzi badania w wybranych zagadnienia wibroakustyki pojazdów. Metody emisji akustycznej diagnostyce materiałów
kompozytowych. Badania emisji spalin silników spalinowych, elektro- i wodoromobilności
oraz w obszarze Smart City. Obecnie realizuje 2 projekty w tym jeden międzynarodowy „Kształcenie w kierunku ekologicznego Przemysłu 4.0 – wzmocnienie potencjału kadr – Edu4Ind4.0.
Konkurs Erasmus+ – KA220-HED – Partnerstwa współpracy w sektorze szkolnictwa wyższego
oraz Opracowanie zautomatyzowanego urządzenia do diagnostyki/identyfikacji stanu
technicznego kordu stalowego opon samochodów ciężarowych z wykorzystaniem metody
hybrydowej. Realizacja w ramach konkursu 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka. Program
Operacyjny Inteligentny Rozwój. Projekt Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Ponadto
jest współautorem szeregu wdrożeń np.: algorytm szacowania zasięgu pojazdu elektrycznego, który powstał w ramach projektu „We do IT with Energy „— realizacja badań przemysłowych i eksperymentalnych prac rozwojowych w celu opracowania dynamicznego i optymalnego systemu geolokalizacji punktów ładowania baterii pojazdów elektrycznych w aspekcie kryterium stylu prowadzenia pojazdu przez indywidualnych użytkowników

Małgorzata Dendera-Gruszka

Praktyk z 12 letnim doświadczeniem w branży przemysłu metalowego oraz w branży automotive. Od 6 lat teoretyk z zakresu logistyki, zarządzania ryzykiem i produkcją oraz łańcuchów dostaw.  Pracownik naukowo-dydaktycznych na Politechnice Opolskiej.  Doktor w dziedzinie nauk Inżynieryjno-Technicznych w dyscyplinie naukowej Inżynieria Mechaniczna. Absolwentka Politechniki Opolskiej na kierunkach Logistyka, Inżynieria Bezpieczeństwa oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. 

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Opolu na studiach podyplomowych na kierunkach Wycena Nieruchomości, Księgowość i Płace w małej firmie oraz Administracja.  W latach 2012 – 2022 odbyła również ponad dwadzieścia szkoleń branżowych, na podstawie których została m.in. Audytorem wewnętrznym Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001 oraz ISO 14001. Od 2010 roku zajmująca stanowisko dyrektora ds. administracyjnych w przedsiębiorstwie produkcyjnym. W latach 2013-2016 zatrudniona w przedsiębiorstwie z branży automotive na stanowisku specjalisty ds. marketingu. Od 2016 roku zatrudniona na Politechnice Opolskiej na Wydziale Inżynierii Produkcji i Logistyki w Katedrze Logistyki. W 2019 r. uzyskała tytuł naukowy doktora w dziedzinie nauk Inżynieryjno-Technicznych w dyscyplinie naukowej Inżynieria Mechaniczna. Od 2022 r. członek zarządu w przedsiębiorstwie produkcyjnym z branży metalowej.  Autorka artykułów i monografii z zakresu logistyki, zarządzania produkcją oraz ryzyka, które są opublikowane w krajowych i zagranicznych wydawnictwach naukowych.

Magdalena Filipek

Magdalena Filipek

Dyrektor Centrum Transferu Technologii z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi prac naukowo-badawczych. Ukończone studia podyplomowe „Menadżer badań naukowych i prac rozwojowych”. Zatrudniona na Politechnice Opolskiej od 24 lat, w trakcie których aktywnie uczestniczyła  w różnych obszarach pracy, również jako senator PO przez 8 lat oraz 12 lat w Radzie Wydziału Mechanicznego.

 

Obecnie kieruje działem zajmującym się transferem technologii i komercjalizacją wyników badań, współpracą z otoczeniem społeczno-gospodarczym oraz wspierającym  kontakty naukowców z przemysłem.

BOGUSLAW_GNAT_01

Bogusław Gnat

LUCA Logistic Solutions. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1990 dyrektor techniczny Radio Opole, Radio ZET i grupy Eurozet. Od 2009 prezes LUCA Logistic Solutions. Specjalista w optymalizacji procesów kompletacji (Pick-by-Point®, Pick-Radar®, Pick-by-ePaper®, Pick-by-Frame® i  Pick-by-Watch®, Pick-by-Scan, Pick-by-Light, Pick-by-Voice, Pick-by-Weight, Pick-by-Vision), sortowania, towarowania – eKanban, lokalizacji eLocation® (różne technologie: RTLS, beacony, RFID) i kontroli jakości.

Oprócz Centrum Systemów Logistycznych na Politechnice Opolskiej LUCA uruchomiła laboratoria między innymi w: Akademii Jakuba z Paradyża w Gorzowie WielkopolskimZespole Szkół Samorządowych w Witnicy, Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Suwałkach, Norwegian University of Science and Technology w Trondheim

Aleksandra Jasińska

Aleksandra Jasińska

Łączy pracodawców ze studentami i absolwentami Politechniki Opolskiej, pracując w Akademickim Biurze Karier jako kierownik. Wspiera firmy w poszukiwaniu najlepszych kandydatów, a studentów w płynnym wejściu na rynek pracy. Współpracuje z instytucjami rynku pracy, samorządem i podmiotami zewnętrznymi. Jej biuro organizuje największe akademickie targi pracy w regionie oraz szereg warsztatów, szkoleń i wydarzeń realizowanych wspólnie z biznesem.  

Współautorka raportów „Propozycje zmian rozwiązań w obszarze roli i funkcjonowania akademickich biur karier w odniesieniu do sektora komunikacji marketingowej” oraz „Rozwiązania i zmiany legislacyjne w obszarze edukacji w odniesieniu do sektora komunikacji marketingowej”, dotyczących funkcjonowania biur karier w Polsce. Certyfikowany moderator design thinking

Anna Kluger

Anna Kluger

Kierownik Biura Projektów Europejskich Politechniki Opolskiej. Od 2006 roku zajmuje się  informowaniem, pomocą i doradztwem w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych składanych przez Politechnikę Opolską w ramach funduszy strukturalnych oraz programów UE, a także przedsięwzięć i inicjatyw europejskich tj. HORYZONT EUROPA, LIFE. Od wielu lat zarówno aktywnie wspiera  jednostki  organizacyjne Uczelni realizujące projekty europejskie jak też osobiście angażuje się w realizację i rozliczanie projektów UE.

Od 2023 r. Zastępca członka Komitetu Monitorującego Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2021-2027.

Michał Grabia

Michał Grabia

Dyrektor Centrum Logistyki i Nowoczesnych technologii w Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny oraz współzałożyciel i CEO start-up’u Vayasens Sp. z o.o.. Pracownik badawczy i wykładowca akademicki. Autor wielu publikacji naukowych i patentów oraz członek międzynarodowych organizacji zajmujących się rozwojem nowych standardów i technologii AIDC oraz IoT. 

Twórca szeregu różnych rozwiązań technologicznych i organizacyjnych dla wielu przedsiębiorstw w sektorze logistyki i dystrybucji, w tym dużych i bardzo dużych organizacji takich jak Poczta Polska, JMP, Leroy Merlin, Enea itp. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Poznańskiej, Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz studiów Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii.

Marcin Łopuszyński

Marcin Łopuszyński

Katedra Informatyki Technicznej
Wydział Informatyki i Telekomunikacji Politechnika Wrocławska
Pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Logistyki na Wydziale Inżynierii Produkcji i Logistyki Politechniki Opolskiej przez niespełna 10 lat. Obecnie na takim stanowisku na Wydziale Informatyki Technicznej Politechniki Wrocławskiej. Zainteresowania badawcze: optymalizacja algorytmów i procesów, analiza danych, prognozowanie, uczenie maszynowe.

Anna Pieloch

Anna Pieloch

Kierownik Działu Nauki z 13-letnim doświadczeniem w obsłudze działalności naukowej. Z Politechniką Opolską związana od czasu studiów. Absolwentka marketingu i zarządzania, obecnie doktorantka. W trakcie swojej pracy odbyła, a także przeprowadziła wiele szkoleń oraz szereg wyjazdów na uczelnie
zagraniczne. Dział, którym kieruje zajmuje się projektami finansowanymi ze środków wewnętrznych Uczelni oraz środków
krajowych. Pracownicy działu wspierają badaczy wewnętrznych i zewnętrznych (w tym cudzoziemców) zainteresowanych
realizacją projektów w Politechnice Opolskiej i we współpracy z nią (od momentu złożenia wniosku do rozliczenia projektu).

Zajmujemy się głównie badaniami podstawowymi realizowanymi samodzielnie lub we współpracy z innymi jednostkami naukowymi. Dział zajmuje się również obsługą administracyjną postępowań o nadanie stopnia naukowego, nostryfikacyjnymi oraz prowadzeniem szkoły doktorskiej. Dział koordynuje pracę 10 dyscyplin naukowych w PO:
(1)architektura i urbanistyka;
(2)automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne;
(3)technologie informacyjne i komunikacyjne; (4)inżynieria lądowa, geodezja i transport; (5)inżynieria mechaniczna;
(6)inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka; (7)nauki o kulturze fizycznej;
(8)nauki o zdrowiu;
(9)ekonomia i finanse;
(10)nauka o zarządzaniu i jakości.
Po więcej informacji zapraszamy na nasze strony internetowe:
www.dn.po.edu.pl 
oraz 
www.szkoladoktorska.po.edu.pl

JacekSerdeczny

Jacek Serdeczny

Specjalista w Departamencie Innowacji i Współpracy Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST-PARK sp. z o.o. Były dziennikarz (prasowy i telewizyjny), montażysta i operator kamery. Od blisko 10 lat związanych ze spółką prowadzącą Wałbrzyską Specjalną Strefę Ekonomiczną – początkowo jako specjalista w Departamencie Komunikacji i Marketingu, obecnie w dziale zajmującym się współpracą biznesu i szkół (Klaster Edukacyjny INVEST in EDU), obsługą Centrum Szkoleniowego INNOVATION PARK oraz
klastrami branżowymi (Dolnośląskim Klastrem Motoryzacyjnym oraz Lotniczym).